• 12%
FARA STOC

Jay Conrad Levinson

Guerrilla marketing fara costuri pentru luptatorul de gherila
19,17
LEI
16,87
LEI
Cel mai mic pret online! info_white PLATIM DE 2X DIFERENTA
close

Oferta „Cel mai mic pret online. Platim de 2X diferenta” este in continua dezvoltare, fiind supusa unor conditii si termeni. In acest sens, va rugam sa consultati Regulamentul campaniei la disponibil pe www.elefant.ro

+17 puncte
favorite_black ADAUGA LA FAVORITE
(13 voturi)
ESTIMARE LIVRARE: info_black
close

Pickup Points

Beneficiezi de transport gratuit la comenzile cu livrare in pickup pointul din orasul tau

Retea puncte de ridicare
TRANSPORT GRATUIT

TRANSPORT GRATUIT

LA PESTE 199 LEI
LIVRARE GRATUITA

LIVRARE GRATUITA

IN PICKUP POINT
RETUR GRATUIT

RETUR GRATUIT

IN 30 DE ZILE

Jay Conrad Levinson

Levinson, neobosit promotor al marketingului de gherila este ca intotdeauna cu un pas inaintea celorlalti si iti ofera idei exceptionale pentru a-ti promova produsele sau serviciile fara sa cheltuiesti vreun ban. El dovedeste prin exemple concrete ca iti pot face un nume pe piata, poti face marketing eficient, cu adevarat aducator de profituri, fara sa cheltuiesti bani. Trebuie doar sa-ti folosesti toata creativitatea de care poti da dovada si mult curaj pentru a pune in aplicare ideile neconventionale pe care ti le ofera.

Marketingul de gherila fara costuri iti poate aduce permanent noi clienti, mentine loialitatea lor, iti consolideaza afacerea si iti sporeste contul in banca fara sa te pagubeasca de vreun ban. Prea frumos ca sa fie adevarat? Cu toate acestea este perfect posibil! Inca si mai remarcabil este faptul ca marea majoritate a concurentilor tai nu stiu ca pot sa faca un marketing atat de eficient sa cheltuiasca bani.

Jay Conrad Levinson este autor a 42 de carti de marketing dintre care 14 fac parte din seria Guerrilla Marketing, „cea mai bine vanduta serie de carti din istorie”. Cartile lui au fost traduse in 37 de limbi si sunt folosite ca manuale de predare inclusiv in cursurile de MBA din intreaga lume.
A creat inca din 1958 reclama pentru multe companii mari si mici din intreaga lume. A obtinut numeroase si prestigioase premii pentru grafica, reclama de televiziune, video si radio. Este lider al workshop-urilor in domeniul marketingului.

Renumit profesionist in marketing, Jay Conrad Levinson a fost vicepresedinte al J. Walter Thomson Advetising si director de creatie la Leo Burnett Advertising inainte de a-si infiinta propria companie de consultanta in marketing, Guerrilla Marketing International.


Produs publicat in 2005 de Busine$$ Tech
Format: 170x240
Tip coperta: Brosata
Numar pagini: 172