• 50%
FARA STOC

Howard R. Moskowitz,Alex Gofman

Cum sa vinzi un elefant albastru. Afla ce-si doresc cu adevarat consumatorii
14,35
LEI
7,18
LEI
Cel mai mic pret online! info_white PLATIM DE 2X DIFERENTA
close

Oferta „Cel mai mic pret online. Platim de 2X diferenta” este in continua dezvoltare, fiind supusa unor conditii si termeni. In acest sens, va rugam sa consultati Regulamentul campaniei la disponibil pe www.elefant.ro

+8 puncte
favorite_black ADAUGA LA FAVORITE
(13 voturi)
ESTIMARE LIVRARE: info_black
close

Pickup Points

Beneficiezi de transport gratuit la comenzile cu livrare in pickup pointul din orasul tau

Retea puncte de ridicare
TRANSPORT GRATUIT

TRANSPORT GRATUIT

LA PESTE 199 LEI
LIVRARE GRATUITA

LIVRARE GRATUITA

IN PICKUP POINT
RETUR GRATUIT

RETUR GRATUIT

IN 30 DE ZILE

Howard R. Moskowitz,Alex Gofman

Produsele cu adevarat speciale si succesul de lunga durara nu se obtin cu ajutorul focus grupurilor! Iar daca te bazezi, pur si simplu, pe incercari sau pe noroc, vei avea mai multe de pierdut decat de castigat. Acum exista o solutie: RDE, primul proces experimental sistematizat, disciplinat si destinat obtinerii solutiilor.

In cartea Cum sa vinzi un elefant albastru, inventatorii procesului RDE demonstreaza felul in care crearea, testarea si modificarea sistematica a ideilor, produselor si serviciilor duce la descoperirea de oferte de care cumparatorii vor fi foarte interesati... chiar daca acestia nu pot identifica nevoile pe care le au si, cu atat mai putin, solutiile pentru rezolvarea acestora.

  • Descopera „felul in care functioneaza lucrurile“ pe piata ta

Scoate la iveala regulile secrete care stau la baza urmatorului tau produs de success

  • Creeaza prototipuri care raspund rapid la intrebarile corecte

Obtine adevarurile pe care clientii tai nu stiu cum sa ti le spuna

  • Utilizeaza instrumente automatizate pentru a eficientiza intregul process

Eficientizeaza-ti activitatea de cercetare si obtine raspunsuri concrete in doar cateva zile

  • Extinde procesul RDE in intreaga intreprindere

De la promovare la comunicare corporatista si la comportament investitional


Produs publicat in 2012 de Curtea Veche
Format: 130x200
Tip coperta: Brosata
Numar pagini: 272
ISBN: 978-606-588-310-9