Extra discount de angajat
Mai redus ?
Felicitari!
Ai facut un Happy Deal.
Vei primi pe email
extra
discount

garantat in:
Extra
discountul

este gata!
00:00:00
Obtine discountvezi discount >inchide
Rasfoieste

Ideile nu costa (editia Capital)

(2 voturi)
In curand!
Prezentare

O companie care afirma ca ia in serios ideile noi e o firma care trebuie sa tina seama de gandirea angajatilor. Reciproc, daca vad ca sunt luati in considerare, si acestia vor tine cont de problemele firmei. De ce e important ca angajatilor sa le pese de ceea ce nu merge la locul lor de munca? Pentru ca, de cele mai multe ori, tocmai ei pot gasi cel mai usor solutiile. 

Cartea de fata prezinta un model de program corporatist, structurat pe etape - de la inspirarea pana la implementarea ideilor. Metodele autorului descriu felul in care se poate crea un mediu de lucru care sa stimuleze generarea de idei noi, sa faciliteze drumul acestora spre nivelurile ierarhice superioare si sa concretizeze aplicarea lor in munca de zi cu zi. Teoriile autorilor se fundamenteaza pe cercetarea a 300 de organizatii din 17 tari.

Volumul Ideile nu costa contine observatii remarcabile, precum: „ideile se inabusa in fasa, daca promotorul lor se gandeste mai mult la recompense decat la aplicarea ideii in sine“ sau „ideile marunte sunt mai valoroase decat ideile marete, pentru ca cele mici sunt destinate imbunatatirii continue a unui lucru care deja functioneaza, spre deosebire de cele care vor sa revolutioneze munca si care sunt mai greu aplicabile?“

Produs publicat in 2010 de Curtea Veche
Colectia Capital
Traducator: Stefania Dragoman
Format: 130x200
Tip coperta: Brosata
Numar pagini: 224
ISBN: 978-606-588-050-4
Mai mult