Extra discount de angajat
Mai redus ?
Felicitari!
Ai facut un Happy Deal.
Vei primi pe email
extra
discount

garantat in:
Extra
discountul

este gata!
00:00:00
Obtine discountvezi discount >inchide

Cum sa invingi obiectiile clientilor

(3 voturi)
In curand!
Prezentare

Cum sa contracarati obiectiile clientilor dvs.?
Aceasta noua editie, in intregime actualizata si imbogatita cu noi obiectii, va pune la dispozitie cele mai bune tehnici de respingere a obiectiilor. Clara si operationala, ea va furnizeaza explicatii aprofundate, sfaturi si exemple din diverse sectoare de activitate.
Pentru a combate obiectiile si a incheia vanzarea cu succes, descoperiti succesiv:
• principiile fundamentale: diferitele familii de obiectii, regulile de netagaduit ale respingerii (sfaturi, capcane de evitat);
• cum sa depasiti obiectiile clasice („Trimiteti-ne prin posta!”, „Furnizorul meu este un prieten!”);
• cum sa combateti obiectiile in legatura cu pretul („Va propun atatia euro, sunteti sau nu de acord…”, „E scump in raport cu bugetul meu!”).
Fie ca sunteti agent comercial, agent de vanzari, manager sau chiar student, aceasta carte reprezinta un veritabil instrument de perfectionare in negociere si vanzari.

Produs publicat in 2010 de C.H. Beck
Data aparitiei: Mai 2010
Colectia Afaceri
Tip coperta: Brosata
Numar pagini: 208
ISBN: 978-973-115-729-0
Mai mult