Extra discount de angajat
Mai redus ?
Felicitari!
Ai facut un Happy Deal.
Vei primi pe email
extra
discount

garantat in:
Extra
discountul

este gata!
00:00:00
Obtine discountvezi discount >inchide
Rasfoieste

Fericirea paradoxala. Eseu asupra societatii de hiperconsum

(1 voturi)
In curand!
Prezentare

Cartea a aparut la editura Polirom, in colectia PLURAL.

Ameliorarea continua a conditiilor de viata a devenit un scop al societatilor democratice, iar spiritul consumerist s-a infiltrat pana si in raporturile individului cu familia si religia, cu politica si sindicalismul, cu divertismentul si cultura. O extindere neincetata a logicii comerciale la toate sferele existentei marcheaza intrarea intr-o noua faza, cea a hiperconsumului. Totul devine marfa, motivatiile cumpararii isi pierd legatura traditionala cu pozitia sociala si sistemul claselor, iar consumul e unul emotional, subiectiv, axat exclusiv pe cautarea noutatii si a placerii. Si totusi, distantandu-se de criticile alarmiste ale societatii de consum si de entuziasmele facile generate de societatea bunastarii, eseul lui Gilles Lipovetsky arata ca perpetua noastra cautare a unei fericiri multiforme nu e reductibila la bunuri materiale. Noua etica consumerista nu presupune in mod necesar o infrangere a gandirii, ce isi gaseste un stimul inedit in chiar puternica individualizare a consumului, si in faptul ca individul e mai mult ca oricand nevoit sa-si caute propriile repere.

Cuprins:

  • Cele trei faze ale capitalismului de consum;
  • Productie si marketing de masa;
  • O tripla inventie: marca fabricii, ambalajul si publicitatea;
  • Marile magazine;
  • Dincolo de standing: consumul emotional;
  • Consum, timp si joc;
  • Inflatia de nou;
  • Consumator „profesionist“ si consumator anarhic;
  • Superman: obsesia performantei, placerile simturilor;
  • Viata profesionala, viata privata;
  • Intelepciunea sau ultima iluzie.
Produs publicat in 2007 de Polirom
Data aparitiei: Ianuarie 2007
Colectia PLURAL
Format: 145x225
Tip coperta: Brosata
Numar pagini: 368
ISBN: 978-973-46-0639-9
Mai mult