Extra discount de angajat
Mai redus ?
Felicitari!
Ai facut un Happy Deal.
Vei primi pe email
extra
discount

garantat in:
Extra
discountul

este gata!
00:00:00
Obtine discountvezi discount >inchide

PR politic

(0 voturi)
In curand!
Prezentare

Din cuprins:

  •  Conceptul de baza al strategiei de imagine;
  •  Etapizarea strategiei - modelul tristadial de PR politic;
  •  Imaginea creata prin mass-media;
  •  Agenda candidatului;
  •  Evenimente importante din campania electorala;
  •  Tehnica afisajului.

Volumul este rezultatul mai multor cercetari empirice si al observatiilor asupra fenomenului politic romanesc de dupa 1989. Lucrarea se axeaza in special pe managementul si marketingul campaniilor electorale, precum si pe tehnicile de PR necesare realizarii imaginii actorilor politici. De asemenea, se propune un nou model de PR politic - modelul tristadial - care a fost validat empiric in campania electorala din anul 2004. Lucrarea este structurata in doua parti, una teoretica si una practica. Partea teoretica descrie toate tehnicile de PR politic prin care se realizeaza imagini, se formeaza, se mentin si se amplifica anumite trend-uri, precum si elementele necesare organizarii in conditii standard a departamentelor de imagine in campaniile electorale. Partea practica este un studiu de caz prin care se descrie o strategie de campanie electorala, realizata in baza mai sus amintitului model tristadial, care a adus actorilor politici succesul in alegeri.

Lucrarea se adreseaza in principal masteranzilor de la sectile de Comunicare si PR, dar si actorilor politici sau tuturor consilierilor PR care isi desfasoara activitatea in domeniul politic.

Produs publicat in 2006 de Institutul European
Data aparitiei: Iunie 2006
Colectia Universitaria
Format: 70x100
Tip coperta: Brosata
Numar pagini: 226
ISBN: 973-611-409-0
Mai mult