Extra discount de angajat
Mai redus ?
Felicitari!
Ai facut un Happy Deal.
Vei primi pe email
extra
discount

garantat in:
Extra
discountul

este gata!
00:00:00
Obtine discountvezi discount >inchide

Persuasiune si manipulare. Psihosociologie aplicata in marketing, publicitate, vanzari

(1 voturi)
In curand!
Prezentare
„Profesor la Academia de Studii Economice din Bucuresti, doctor in filosofie morala la Universitatea Bucuresti, Dan Craciun este unul dintre specialistii nostri reputati in Etica afacerilor - domeniu in care a publicat volume si studii, in romaneste si in limba engleza. Bursier la Cambridge (2001) si Oxford (2002), Dan Craciun este un apreciat traducator in romaneste al unor lucrari de mare valoare si notorietate, printre care Gena egoista de Richard Dawkins. Dan Craciun a tinut in ultimii ani si cateva apreciate cursuri academice de psihologie sociala aplicata in diferite forme de activitate economica: marketing, publicitate, vanzari, psihologia muncii si psihologie organizationala. Dupa publicarea unui masiv tratat de Psihologie sociala (Ed. ASE, Bucuresti, 2005), Dan Craciun ne propune de aceasta data o substantiala monografie, dedicata unei arii tematice mai restranse: comunicarea persuasiva si influenta sociala directa.“ - Prof. Univ. Dr. VasileMacoviciuc

„Indiferent de domeniul abordat, scriitura lui Dan Craciun are o nota aparte: claritatea expunerii si rigoarea conceptuala se imbina cu eleganta si expresivitatea stilistica in tratarea unor subiectedintre cele mai serioase cu o nota de umor si ghidusie dulce-amara de cea mai buna calitate. Aceste calitati se regasesc din plin in prezentul volum, adresat deopotriva studentilor de la ASE, specialistilor in domeniul psihologiei sociale, advertiserilor, cat si publicului cultivat, interesat de mecanismele comunicarii persuasive, aplicate indeosebi in domeniul mesajelor publicitare, precum si de formele influentei sociale directe - conformarea, complianta si obedienta. Un volum impresionant de informatii si constructe conceptuale impecabil finisate, ilustrari sugestive, comentarii pertinente si, cateodata, foarte amuzante, rezumate concludente si aplicatii incitantela sfarsitul fiecarui capitol - toate aceste atribute fac din volumul de fata un excelent manual academic, dar si o atractiva invitatie la o lectura deopotriva instructiva si agreabila.“ - Prof. Univ. Dr. Vasile Morar

Produs publicat in 2008 de Paideia
Data aparitiei: Ianuarie 2008
Colectia Studii si eseuri - psihologie
Format: 140x200
Tip coperta: Brosata
Numar pagini: 576
ISBN: 978-973-596-453-5
Mai mult