Extra discount de angajat
Mai redus ?
Felicitari!
Ai facut un Happy Deal.
Vei primi pe email
extra
discount

garantat in:
Extra
discountul

este gata!
00:00:00
Obtine discountvezi discount >inchide

Branding pe Frontul de Est

(4 voturi)
In curand!
Prezentare

Cazuistica locala unica de marketing si branding, privirea din interior asupra mediului corporatist si antreprenorial romanesc, tonul informal, curajos si nesabuit de onest - toate fac din aceasta carte o experienta intelectuala si emotionala rarisima in peisajul editorial romanesc.
Identitatea si brandingul sunt forme moderne de a adauga valoare lumii - dar nu printr-o masca, ci prin armonizarea competentelor proprii cu interesele comunitatii. Aneta vorbeste in carte despre certitudinile teoretice si practice in constructia de brand, dar si despre semnele de intrebare care ascund viitorul.
„Viata noastra ar fi mai lucrativa si, in acelasi timp, mai implinita si mai aspirationala daca am intelege ca, dupa cum brandurile occidentale au ajuns la noi cu mult inainte ca Occidentul sa se instaleze in viata noastra, tot astfel brandurile romanesti sunt cele care vor vesti Occidentului, speram cat cat mai curand, intrarea noastra in randul lumii.” - Aneta Bogdan.
Cuvantul inainte al cartii este semnat de Wally Olins, parintele brandingului modern.

Produs publicat in 2011 de Brandient
Data aparitiei: Aprilie 2011
Tip coperta: Brosata
Numar pagini: 280
ISBN: 978-973-0-10138-6
Mai mult