eBook Romania - branding de tara si destinatie turistica - Array

Romania - branding de tara si destinatie turistica (eBook)

5 ( 1 Vot )
Multumim pentru vot
Produs publicat in 2016 la Mica Valahie
Data aparitiei: Februarie 2016
Colectia Economie
ISBN PDF: 978-606-738-023-1
Formate: PDF (Adobe DRM)
Drepturi utilizare: 6
Compatibil cu: PC/Mac, iPad/iPhone, Android, Nook, Sony, Trekstor (afla mai multe)
Clasament bestseller:
#8619 in Carti digitale
14,00 lei
Safe & Secure Payment
Safe & Secure Payment
Safe & Secure Payment Am ales ca platile online sa fie procesate de cel mai sigur si mai de incredere partener: PayU
Suport telefonic si pe e-mail
Suport telefonic și pe e-mail
Suport telefonic si pe e-mail Colegii nostri de la departamentul de client service vor raspunde in cel mai scurt timp tuturor intrebarilor tale, la telefon sau prin e-mail
Gratuit
Adauga in wishlist Informatii compatibilitate Descarca un fragment
Vei primi notificare imediat ce produsul intra in stoc
x Alegeti formatul
x Puteti comanda acest produs introducand numarul dvs de telefon. Un operator elefant.ro va suna in urmatoarele 60 minute si va cere telefonic restul datelor necesare. Numarul de telefon: Trimite
Prezentare Gasiti utila aceasta informatie? Da / Nu

Lucrarea este dedicata unui subiect de foarte mare actualitate – marca de destinatie, si relatia acesteia cu marca de tara. Cartea doreste sa ofere atat un cadru teoretic legat de marca de tara si cea de destinatie, cat si o aplicare practica a acestor concepte in cazul Romaniei. Importanta temei alese este una deosebita, mai ales ca in Romania au fost initiate, in ultimii cativa ani, demersuri care vizeaza tocmai procesul de construire a marcii de tara si de destinatie, si este nevoie de

Citeste mai mult...

Lucrarea este dedicata unui subiect de foarte mare actualitate – marca de destinatie, si relatia acesteia cu marca de tara. Cartea doreste sa ofere atat un cadru teoretic legat de marca de tara si cea de destinatie, cat si o aplicare practica a acestor concepte in cazul Romaniei. Importanta temei alese este una deosebita, mai ales ca in Romania au fost initiate, in ultimii cativa ani, demersuri care vizeaza tocmai procesul de construire a marcii de tara si de destinatie, si este nevoie de o mai buna informare asupra domeniului a tuturor partilor implicate. Demersul doctoral isi propune sa ofere o viziune interdisciplinara si sa prezinte strategii de marca pentru destinatia turistica Romania, in contextul procesului de construire a marcii de tara. Acest demers va ajuta la popularizarea unei viziuni integrate referitoare la marketingul de tara, in cercurile stiintifice de specialitate, in randul organismelor publice si a stakeholderilor implicati in acest proces.