eBook Cei care pleaca si cei ce raman. Al treilea volum din tetralogia napolitana - Array

Cei care pleaca si cei ce raman. Al treilea volum din tetralogia napolitana (eBook)

4 ( 4 Voturi )
Multumim pentru vot
Produs publicat in 2017 la Pandora M
Data aparitiei: Martie 2017
Colectia Literary Fiction
ISBN EPUB: 978-606-978-025-1
ISBN PDF: 978-606-978-026-8
Formate: ePub (Adobe DRM) sau PDF (Adobe DRM)
Drepturi utilizare: 6
Compatibil cu: PC/Mac, iPad/iPhone, Android, Nook, Sony, Trekstor (afla mai multe)
Clasament bestseller:
#9 in Carti digitale
-17% Reducere Pret vechi: 25,35 lei 20,99 lei
Safe & Secure Payment
Safe & Secure Payment
Safe & Secure Payment Am ales ca platile online sa fie procesate de cel mai sigur si mai de incredere partener: PayU
Suport telefonic si pe e-mail
Suport telefonic și pe e-mail
Suport telefonic si pe e-mail Colegii nostri de la departamentul de client service vor raspunde in cel mai scurt timp tuturor intrebarilor tale, la telefon sau prin e-mail
Gratuit Descarca ePub
Adauga in wishlist Informatii compatibilitate Descarca un fragment
Vei primi notificare imediat ce produsul intra in stoc
x Alegeti formatul
x Puteti comanda acest produs introducand numarul dvs de telefon. Un operator elefant.ro va suna in urmatoarele 60 minute si va cere telefonic restul datelor necesare. Numarul de telefon: Trimite
Alte editii
Editie tiparita 130x200 39 lei 31% 26.99 lei
Format Pret vechi Reducere Pret
Prezentare Gasiti utila aceasta informatie? Da / Nu

In linistea cea mai deplina sau in mijlocul evenimentelor tumultuoase, atunci cand ne simtim in siguranta sau in pericol, cand suntem nevinovati sau imorali, suntem o multime formata din ceilalti. Iar aceasta multime e cu siguranta o binecuvantare pentru literatura. - Elena Ferrante

In al treilea roman al Tetralogiei Napolitane, Elena si Lila, cele doua fete cu care cititorii au facut cunostinta in Prietena mea geniala, au devenit femei.

Lila si-a parasit

Citeste mai mult...

In linistea cea mai deplina sau in mijlocul evenimentelor tumultuoase, atunci cand ne simtim in siguranta sau in pericol, cand suntem nevinovati sau imorali, suntem o multime formata din ceilalti. Iar aceasta multime e cu siguranta o binecuvantare pentru literatura. - Elena Ferrante

In al treilea roman al Tetralogiei Napolitane, Elena si Lila, cele doua fete cu care cititorii au facut cunostinta in Prietena mea geniala, au devenit femei.

Lila si-a parasit sotul si confortul material, iar acum munceste in conditii foarte dure. Elena a studiat la Scoala Normala din Pisa si a publicat un roman de succes, care i-a deschis usile saloanelor selecte. Amandoua au refuzat sa se complaca intr-o viata plina de nefericire, ignoranta si supunere, imbratisand in schimb numeroasele oportunitati ale anilor ’70.

In continuare le leaga o prietenie profunda, de nezdruncinat.

Inca de la aparitia romanului Prietena mea geniala, care deschide Tetralogia Napolitana, faima Elenei Ferrante a crescut enorm. Este considerata una dintre autoarele contemporane cele mai convingatoare, o stilista desavarsita, cu o intuitie artistica iesita din comun, care a castigat admiratia mai multor scriitori celebri – Jhumpa Lahiri, Elizabeth Strout, Claire Messud – si a unor critici importanti:

James Wood, John Freeman, Eugenia Williamson etc. Dar fara indoiala, primirea cea mai calduroasa a avut-o din partea cititorilor, care au descoperit o autoare care vorbeste intr-un stil plin de frumusete si forta despre sentimentul de apartenenta la un loc, despre relatiile umane, dragoste, familie si prietenie.

Elena Ferrante este pseudonimul unei romanciere italiene. A publicat sase carti, printre care L’amore molesto (dupa care Mario Martone a facut un film omonim) si Zilele regasirii mele, descrisa ca „ravasitoare“ de New York Times si ecranizata de Roberto Faenza.

La Pandora M au aparut primele doua romane ale Tetralogiei Napolitane: Prietena mea geniala si Povestea noului nume.

Toata lumea ar trebui sa citeasca orice poarta semnatura Elenei Ferrante. - The Boston Globe 

Personajele feminine ale Elenei Ferrante sunt autentice opere de arta. -  El País