Ortodoxie si nationalism economic. Articole, recenzii, traduceri (eBook)

x Alegeti formatul
x Puteti comanda acest produs introducand numarul dvs de telefon. Un operator elefant.ro va suna in urmatoarele 60 minute si va cere telefonic restul datelor necesare. Numarul de telefon: Trimite
Alte editii
Editie tiparita 45.68 lei 30% 31.99 lei
Format Pret vechi Reducere Pret
Prezentare Gasiti utila aceasta informatie? Da / Nu

Aceasta culegere inmanuncheaza articole aparute in perioada cuprinsa intre vara lui 2014 si sfarsitul anului 2016. Facem acest efort, deoarece omul de azi este atat de grabit, incat poate nu reuseste sa urmareasca niste articole ce apar pe saituri, care se inscriu in ceea ce se numeste la ora actuala media de alternativa, adica una care merge impotriva curentului general, dominat de eurolatrie, occidentomanie, spirit de vasalitate si chingi (neo)liberale. Selectia facuta a vizat doar acele articole,

Citeste mai mult...

Aceasta culegere inmanuncheaza articole aparute in perioada cuprinsa intre vara lui 2014 si sfarsitul anului 2016. Facem acest efort, deoarece omul de azi este atat de grabit, incat poate nu reuseste sa urmareasca niste articole ce apar pe saituri, care se inscriu in ceea ce se numeste la ora actuala media de alternativa, adica una care merge impotriva curentului general, dominat de eurolatrie, occidentomanie, spirit de vasalitate si chingi (neo)liberale. Selectia facuta a vizat doar acele articole, care depasesc cadrul unor polemici de moment, circumstantiale, mai putin relevante pentru viziunea autorului asupra unor procese mai generale. Printre acestea se regaseste si o serie de recenzii sau prezentari mai ample ale unor carti aparute in diverse tari, in engleza sau franceza, dar si in romana, pe care le-am gasit utile pentru intelegerea unor fenomene de ordin geopolitic, economic si cultural, care marcheaza lumea de azi, afectand in mod direct interesele nationale, identitatea colectiva si perspectivele noastre de afirmare si dainuire in istorie. Au fost incluse in acest volum si cateva texte semnificative, traduse din rusa si franceza, apartinand unor ganditori de ieri si de azi, care consuna perfect cu viziunea autorului.