eBook Imaginea Romaniei prin turism, targuri si expozitii universale, in perioada interbelica - Array

Imaginea Romaniei prin turism, targuri si expozitii universale, in perioada interbelica (eBook)

5 ( 7 Voturi )
Multumim pentru vot
Produs publicat in 2013 la Mica Valahie
Data aparitiei: Mai 2013
Colectia Istorie
ISBN EPUB: 978-606-8304-72-4
ISBN PDF: 978-606-8304-47-2
Formate: ePub (Adobe DRM) sau PDF (Adobe DRM)
Drepturi utilizare: 6 dispozitive
Compatibil cu: PC/Mac, iPad/iPhone, Android, Nook, Sony, Trekstor (afla mai multe)
Clasament bestseller:
#3150 in Carti digitale
19,35 lei
Safe & Secure Payment
Safe & Secure Payment
Safe & Secure Payment Am ales ca platile online sa fie procesate de cel mai sigur si mai de incredere partener: PayU
Suport telefonic si pe e-mail
Suport telefonic și pe e-mail
Suport telefonic si pe e-mail Colegii nostri de la departamentul de client service vor raspunde in cel mai scurt timp tuturor intrebarilor tale, la telefon sau prin e-mail
Gratuit Descarca ePub
Adauga in wishlist Informatii compatibilitate Descarca un fragment
Vei primi notificare imediat ce produsul intra in stoc
x Alegeti formatul
x Puteti comanda acest produs introducand numarul dvs de telefon. Un operator elefant.ro va suna in urmatoarele 60 minute si va cere telefonic restul datelor necesare. Numarul de telefon: Trimite
Prezentare Gasiti utila aceasta informatie? Da / Nu

Imaginea Romaniei prin turism, targuri si expozitii universale, in perioada interbelica, este titlul unei noi carti extrem de interesante, adresata atat specialistilor cat si publicului larg. Lucrarea elaborata de dr. Claudiu-Alexandru Vitanos reprezinta bilantul unor eforturi sistematice ale autorului de cercetare a modului in care a fost elaborata politica nationala privind dezvoltarea turismului si, totodata, politica de promovare a Romaniei prin intermediul targurilor si expozitiilor

Citeste mai mult...

Imaginea Romaniei prin turism, targuri si expozitii universale, in perioada interbelica, este titlul unei noi carti extrem de interesante, adresata atat specialistilor cat si publicului larg. Lucrarea elaborata de dr. Claudiu-Alexandru Vitanos reprezinta bilantul unor eforturi sistematice ale autorului de cercetare a modului in care a fost elaborata politica nationala privind dezvoltarea turismului si, totodata, politica de promovare a Romaniei prin intermediul targurilor si expozitiilor universale de-a lungul deceniilor interbelice.

Claudiu Alexandru Vitanos este absolvent al Facultatii de Relatii Economice Internationale (1990-1995), Universitatea „Ovidius“ – Constanta si al Stagiului de specializare postuniversitar in domeniul managementului comercial (1997-1998), Academia de Stiinte Economice – Bucuresti.

In anul 2010, Universitatea Bucuresti ii confera titlul stiintific de Doctor in Istorie.

De peste zece ani, lucreaza in mass-media: redactor/editor de stiri si comentarii externe.

Preocupari constante in domeniul noii stiinte sociale de granita – imagologia.