eBook Sociologia comunicarii si a spatiului public - Array

Sociologia comunicarii si a spatiului public (eBook)

5 ( 1 Vot )
Multumim pentru vot
Produs publicat in 2011 la Polirom
Data aparitiei: Noiembrie 2011
Colectia COLLEGIUM.Sociologie. antropologie
ISBN EPUB: 978-973-46-2321-1
ISBN PDF: 978-973-46-2330-3
Formate: ePub (Adobe DRM) sau PDF (Adobe DRM)
Drepturi utilizare: 6 dispozitive
Compatibil cu: PC/Mac, iPad/iPhone, Android, Nook, Sony, Trekstor (afla mai multe)
Clasament bestseller:
#9583 in Carti digitale
-15% Reducere Pret vechi: 16,40 lei 13,99 lei
Safe & Secure Payment
Safe & Secure Payment
Safe & Secure Payment Am ales ca platile online sa fie procesate de cel mai sigur si mai de incredere partener: PayU
Suport telefonic si pe e-mail
Suport telefonic și pe e-mail
Suport telefonic si pe e-mail Colegii nostri de la departamentul de client service vor raspunde in cel mai scurt timp tuturor intrebarilor tale, la telefon sau prin e-mail
Gratuit Descarca ePub
Adauga in wishlist Informatii compatibilitate Descarca un fragment
Vei primi notificare imediat ce produsul intra in stoc
x Alegeti formatul
x Puteti comanda acest produs introducand numarul dvs de telefon. Un operator elefant.ro va suna in urmatoarele 60 minute si va cere telefonic restul datelor necesare. Numarul de telefon: Trimite
Alte editii
Editie tiparita 160x235 28.85 lei 70% 8.66 lei
Format Pret vechi Reducere Pret
Prezentare Gasiti utila aceasta informatie? Da / Nu

O abordare a comunicarii ca fenomen social, din perspectiva relatiei actorului social cu sfera publica, imaginarul cotidian si diversele „sisteme”, care descrie modelele explicative ale comunicarii, dar si influentele reciproce dintre stiintele sociale, stiintele comunicarii si analiza de discurs. Fiecare capitol contine, pe langa o prezentare generala a subiectului, unul sau mai multe studii de caz ce plaseaza expunerea teoretica in contexte specifice. Structurat in functie de o serie

Citeste mai mult...

O abordare a comunicarii ca fenomen social, din perspectiva relatiei actorului social cu sfera publica, imaginarul cotidian si diversele „sisteme”, care descrie modelele explicative ale comunicarii, dar si influentele reciproce dintre stiintele sociale, stiintele comunicarii si analiza de discurs. Fiecare capitol contine, pe langa o prezentare generala a subiectului, unul sau mai multe studii de caz ce plaseaza expunerea teoretica in contexte specifice. Structurat in functie de o serie de „macroteme” care pot explica legatura dintre comunicare, discurs si societate – comunicarea mediatica, spatiul public, televiziunea si viata cotidiana –, volumul se adreseaza studentilor si profesorilor de la facultatile de profil, precum si specialistilor din domeniu.

 

Cuprins: Comunicarea: notiuni si modele • Discurs si comunicare • Comunicarea si spatiul public • Mass-media si „noul spatiu public” • Cum analizam spatiul public? • Mass-media, public si societate • Noile tehnologii de informare si comunicare • Televiziune si societate • Analiza discursului televizual • Comunicarea politica • E-politica si cetatenia activa